Головна
back-arrow
Новини
back-arrow
CHOICE Ukraine × DZHUS: партнерство, яке трансформує вибір
Новини
09.09.2025

CHOICE Ukraine × DZHUS: партнерство, яке трансформує вибір

Ми в CHOICE Ukraine переконані: справжній вибір — це більше, ніж реклама. Це про спільні цінності, довіру та відповідальність за своє рішення. Саме такою є наша історія співпраці з відомою українською дизайнеркою та стилісткою Іриною Джус та її брендом DZHUS.

Партнерство, засноване на спільних цінностях

Ірина Джус відома своїм концептуальним і свідомим підходом до моди та життя. Як вегетаріанка вона втілює ідею усвідомленого ставлення до життя — від щоденних звичок до великих творчих рішень і доводить, що стиль може бути щирим, а мода — екологічною. Для нас велика честь, що саме наш бренд вона обрала для своїх творчих проєктів.

Ми стали генеральним партнером знімання колекції DZHUS «ANTICON», і цей вибір не був випадковим. Це стало підтвердженням того, що нас об’єднує — природність, чесність, глибина й увага до деталей.

Факти співпраці:

  • CHOICE Ukraine — генеральний партнер творчого проєкту dzhus.conceptual.wear.
  • Усі друковані матеріали іміджевої кампанії містять наш логотип як символ взаємодовіри.
  • Ірина особисто обрала продукти CHOICE для знімання. Вони не завжди були у кадрі, але були поруч із дизайнеркою за лаштунками.
  • Серія stories «Що за кадром?» показала, як Ірина користувалась нашою продукцією під час напружених робочих днів.

CHOICE у fashion-індустрії

Індустрія моди сьогодні — другий найбільший забруднювач планети після нафтової промисловості. Саме тому ми разом з DZHUS говоримо про важливість етичного й сталого виробництва одягу, яке мінімізує негативний вплив на природу. Ще у 2021 році компанія CHOICE була головним спонсором показу бренду DZHUS на Ukrainian Fashion Week No Season. Це була колаборація, яка трансформувала мислення та спонукала людей брати відповідальність за свій вибір.

Продукти, які обирає дизайнерка

Під час роботи над своїми проєктами Ірина Джус користується продукцією CHOICE, адже це — не просто бренд, а стиль життя.

  • Напої з пророщених зерен ТМ «Добра Їжа» — легкість і енергія для моделей на майданчику.
  • Засоби для очищення GREEN MAX — безпечні для людей і планети.
  • Натуральна косметика WHITE MANDARIN — справжня турбота про шкіру.

Разом за свідому моду

Ми давно співпрацюємо з брендом DZHUS, і ця історія — приклад того, як партнерство може стати справжнім союзом ідей.

Разом ми просуваємо ідею:
Свідома мода. Відповідальний вибір.
Стиль і відповідальність можуть іти поруч.

CHOICE — твій природний вибір.



Інтерв’ю з Іриною Джус (Irina Dzhus) – дизайнеркою та засновницею бренду DZHUS

1. Що для вас означає свідома мода і як ви особисто реалізуєте цей підхід у своїх колекціях?
Свідома мода — це сприйняття стилю в часопросторовому вимірі: застосування продукту чи рішення з огляду на його історію та з турботою про його перспективу. Колекції DZHUS створюються лише з етичних матеріалів, а тиражуються за системою made to order, тобто без виробництва партій стоку. Я активно використовую техніки апсайклінгу і підхід minimum waste: усі залишки розкрою використовуються для внутрішніх деталей або ж макетів наступних дизайнів. На своїх семінарах у різних містах Європи — чи то для студентів-дизайнерів, чи то для біженців — оповідаю про важливість вторинного застосування і стараюся надихнути на усвідомлений підхід до стилю. Про відрахування значної частки прибутків бренду на користь зоозахисних організацій заявляю гучно — і не для того, щоб похвалитися, а щоб закласти тенденцію підтримки добробуту тварин як суспільної норми.

2. Чому ви вирішили співпрацювати саме з брендом CHOICE? Що для вас важливо у виборі партнерів?
Спільні цінності — то наріжний камінь надійного партнерства, запорука розвитку в унісон. Відповідальність бренду не обмежується його безпосередньою діяльністю, а передбачає також етичні колаборації. Одяг DZHUS я доповнюю взуттям з матеріалів cruelty-free, макіяжем від марок, не тестованих на тваринах, а бекстейдж обслуговує вегетаріанський кейтеринг. Здорова атмосфера й добра енергія надважливі на знімальному майданчику. Важко переоцінити значення продукції CHOICE для ефективності креативних процесів: це й косметика для догляду, і коктейлі з мікроелементів, і засоби для прибирання, прання та миття посуду. Чарівною несподіванкою для учасників стають гіфти — мініатюри та зразки продуктів. Тестуєш — і ти вже в гроні прихильників CHOICE. Наша співпраця розпочалася майже 10 років тому: із моїх іміджевих консультацій та стилізації рекламних фотосесій — і стрімко еволюціонувала в партнерство під час Українського тижня моди. Нас об’єднали ідеологічні засади, і вже в колаборації ми створили численні візуальні проєкти зі щирою і самобутньою естетикою. Якість продукту має вирішальне значення і під час гіфтингу зірок та преси — і тут можу цілком покластися на найвищий стандарт CHOICE.

3. Які продукти CHOICE ви використовуєте особисто у своєму щоденному житті?
Не уявляю своїх ритуалів догляду без White Mandarin: нічного та денного пептидних кремів, регенерувального кондиціонера Amla Oil із серії для фарбованого та пошкодженого волосся, гелю для інтимної гігієни, живильної маски для обличчя, бальзаму для рук із природним ароматом. У побуті незамінні пральний порошок, засіб для миття посуду і спрей для прибирання ванної кімнати Green Max. У кулінарних експериментах люблю в нетривіальні способи стосувати порошок із пророщених зерен «Добра Їжа»: доповнюю ним карі, діпи, йогуртово-сиркову базу для фруктових салатів тощо.

4. Як ви вважаєте, чи може мода реально впливати на екологічне мислення суспільства?
Хоча дизайнерські бренди складають мікровідсоток світової легкої промисловості і шкодять природі незрівнянно менше від виробництва масмаркету, саме вони є рольовими моделями модного ринку, задаючи глобальні тенденції. Ще недавно одягти той самий лук на кілька публічних заходів вважалося за моветон, натомість тепер шанобливий підхід до речей заохочується в колах культурної еліти, а суспільство наслідує взірець. Нормою стало створення люксових колекцій із залишків тканин попередніх сезонів. Протест зірок і кутюр’є проти хутра назавжди змінив орієнтири публічного статусу. Наївно було б абсолютизувати вплив трендсеттерів на екологію, допоки конгломерати не похиляться перед законодавчими рішеннями, що урегулюють промисловість на користь планети. Тим не менш, прогрес на рівні загального сприйняття очевидний, тож надія на екомайбутнє є.

5. Чи є у вас мрія або мета в контексті sustainable fashion, яку ви хочете реалізувати найближчими роками?
Мрію дожити до дня, коли жодна тварина не ставатиме «жертвою моди». Зі свого боку зроблю все можливе для популяризації етичного дизайну, демонструючи власною творчістю, якими різноманітними і непередбачуваними — усупереч стереотипам — можуть бути cruelty-free, zero-waste, upcycling і recycling.

6. Які ритуали або маленькі щоденні практики допомагають вам залишатися у балансі та гармонії?
Благаю, про який баланс ідеться?! Іронічно, але праця в креативній галузі не залишає шансу на рівновагу в її звичному розумінні. Хаотичний ритм, непередбачуваний таймінг, спонтанність завдань і можливостей як рутина, а не виняток — ці непереборні чинники повсякденності змушують переосмислити власне сприйняття й перелаштуватися на більш мобільний, гнучкий та стресостійкий лад. Поза тим уже певний час я піднімаю питання про стигматизацію «норми» психічного стану. Обходячи глибоко особисте, поділюся, що прагнення відповідати уявленням оточення про власний добростан — то важкий тягар в і без того нелегкі часи, а тим паче для осіб, котрих спіткало горе — а нас таких мільйони. Ідеться про те, що бути «не окей» — то теж «окей»! Немає обов’язку робити вигляд успіху, імітувати баланс, декларувати гармонію. Важливо пробачати собі хрінові дні, жаліти себе в незібраності, терпляче панькатися зі своєю внутрішньою дитиною, пояснюючи елементарні речі, хвалити її за мікроосягнення або й за їхню відсутність, адже деколи саме вакуум здатен витягти з безодні. І так, філософія фізики є однією з цікавинок, що врізноманітнюють мій стоїцизм А ще — кулінарні вправи, танцювальні імпровізації, вивчення мов, антропологія та історія, активність у соціальних ініціативах, але передусім біг. Я пробігаю 6-10 км кілька разів на тиждень, і то мене без перебільшення рятує. Але справжнє благословення — це можливість створювати одяг. Річ у тому, що в реаліях модного бізнесу проєктування складає якісь 5 % моєї діяльності. Та щоразу викроївши мить, аби викроїти вбрання, я відчуваю одкровення: якщо колись виросту, хочу бути дизайнером одягу!